Monday, January 02, 2006

Mesyuarat Bersama Ahli

1 Januari 2006

Pihak protem telah mengadakan mesyuarat di pustaka pada pukul 2 petang berdekatan cafe pustaka. Hanya 15 ahli yang pergi menghadiri mesyuarat ini. Ini merupakan langkah baru bagi protem menubuhkan suatu persatuan alumni khasnya untuk pelajar bekas Sekolah Menengah Teknik Matang

Agenda yang telah dibincangkan ialah:-

1. Yuran telah dipersetujui sebanyak RM10.
2. Logo telah pun dipilih bagi logo rasmi alumni smtm.
Dibawah ini adalah lakaran logo Alumni SMTM, Jika anda mempunyai sebarang idea, Sila email kepada kami pihak protem. Idea anda akan kami simpan dan fikirkan semasa mesyuarat nanti.




3. AJK Protem telah pun dipilih dan dipersetujui.
4. Permohonan sokongan dari pihak sekolah persetujui.



Ini dia Cikgu Rashid yang juga guru penasihat sementara bagi protem kami. Beliau datang memberi sokongan dan nasihat kepada semua ahli2 yang ada dalam mesyuarat ini.




Inilah ahli2 yang datang pada mesyuarat tersebut. Ahli2 ini terdiri daripada bekas pelajar aliran teknik dan juga vokasional. Walaupun hanya sebilangan sahaja ahli yang datang pada mesyuarat ini, pihak protem akan berusaha mengumpulkan lagi lebih ramai ahli seberapa yang boleh. Bagi bekas Sekolah Menengah Teknik Matang yang pernah mengunjungi laman ini sila berikan maklumat anda ke email alumnismtm@yahoo.com.my atau hubungi ke nombor 0198483979 (Shah).

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Salam Neutralize, Rehan Zaini, Pelajar SMTMK Tahun 2003-2004 (4pke1-5pke1)Ingat Lagi Saya?? Tak Tau Sila Tanya Guru Yang Dah Lama Duduk Sekolah Tuh Hhahaha Masih Lagi Berdendam Dengan Guru-Guru Bangsat Di Sekolah Anda Walaupun Sudah Hampir 4 Tahun Meninggalkanya. Apa Agaknya Cerita Kalian Semua, Adakah Anda Masih Tegolong Dalam Sekolah-Sekolah Bobrok Dan Korup Haahaha, Walau Apa Pun Aku Nak Puji Korang Sebab Tandas Korang Memang Tempat Paling Best Untuk Hisap Rokok Hhahaha. Saya Masih Ingat Lagi Bahawa, Saya Pernah Disepak Dibahagian Perut Di Dalam Bilik Guru, Oleh Seorang Cikgu Bangsat Bemisai Kontot (Cikgu Jepun Atau Hitler) hahaha Indah Sungguh, Mintak-Mintak Cikgu TUh Dah Mampus. Dan Sangat Tak Boleh Dilupakan Iatu Rosman Kambing Dan Anis Beruang hahaa Cikgu Bangsat Si Penjaga Penjara Asrama Sekolah Haahaah Dia Dua Ekor Badak Nih Memang Suka Belasah Budak Hhahaa Malang Siapa Yang Masuk Sekolah Nih Sedia Lah Korang Untung Makan Makanan Kucing Dan Dilayan Macam Anjing hahaha Aku Pun Tak Tahu Kenapa Cikgu-Cikgu Sekolah Nih Suka Buat Lawak Bodoh Terutama Sekali Bila Waktu Perhimpunan Sekolah Dan Badut Paling Lawak Sekali Ialah Pengetua Perempuan Sekolah Pada Waktu Itu, Ntah Tak Ingat Nama Dia, Tapi Yang Aku Ingat Dia Selalu Puji Anak Dia Dapat Biasiswa Petronans Hahaah Podah Tak Malu, Sekolah Pun Tak Reti Urus Hahaha.Macam Mana Pun Aku Nak Bagi Tahu Kamu Orang Aku Sekarang Adalah Seorang Manusia Cemerlang Yang Bekerja Disebuah Syarikat Gergasi Di PETALING JAYA Dan Menerima Gaji Yang Lumayan, Dan Masih Menunutut Di Sebuah Intitusi Pengajian Tinggi Dalam Jurusan Undang-Undang, Terima Kasih Kerana Melayan Saya Seperti Anjing Sepanjang 2 Tahun Saya Menumpang Belajar Disana, Dan Kalau Ikut Hukum Kisas Saya Akan -Terajang Balik Cikgu Yang Pernah Menerajang Saya Kalau Saya Jumpa Dia Lagi Insyallah. Terima Kasih.

http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=259988121&albumID=1301031&imageID=14234475


http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=259988121&albumID=1301031&imageID=14234526



http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=259988121&albumID=1301031&imageID=14234509


sila copy paste link Diatas Itulah Muka Saya hahahaha
Ini Gambar Saya Sekarang, Kalau Tak Menjelma Sila Copy Paste Dekat Atas, Amacam Jahat Tak Aku !!! INI Semua Aku Blajar Kat Sekolah Hangpa.Hisap Rokok Dalam Jamban hahahah Cikgu-Cikgu Sekolah SMKTM Jangan Lupa Ajar Murid-Murid Anda Hisap Rokok Mungkin Dia Boleh Jadi Bagus Macam Aku Selepas 4 Tahun Hahahah.

5:03 PM  

Post a Comment

<< Home